Klubin tiedote 08/2020 - Joulutervehdys

Published: Monday, 21 December 2020

Joulu on ovella ja poikkeuksellinen vuosi lähestyy loppuaan.

Pandemia ja sen vastainen taistelu ovat rajoittaneet myös klubimme toimintaa. Helmikuussa järjestetty blinijuhla ja syyskuussa tehty kulinaari- ja historiaretki jäävät 110-vuotiaan yhdistyksemme ainoiksi yhteisiksi tapahtumiksi tänä vuonna.

Juhlavuoden huipentumaksi kaavailtu 110-vuotisjuhlaillallinen siirrettiin pandemian varotoimenpiteenä ensin tammikuun lopulle 2021. Koska tilanne ja ennusteet eivät ole oleellisesti parantuneet on klubin hallitus päättänyt siirtää tilaisuuden edelleen syksyyn 2021. Samalla tilaisuuden nimi muuttuu Kymin Virkamiesklubin 111-vuotisjuhlaillalliseksi. Siirron ansioista voimme samalla osaltamme juhlistaa Kuusankosken kunnan perustamista 100 vuotta sitten. Toivottavasti voimme tuolloin jälleen tavata toisiamme ja pitää perinteisen ”räväkät bileet”.

Muun toiminnan ollessa tyhjäkäynnillä olemme panostaneet julkaisutoimintaan. Klubin kotisivuilla on alettu julkaista sarjaa ”Kymi-Yhtymä lehti 50 vuotta sitten” alkuperäisen ilmestymisaikataulun mukaisesti eli noin joka toinen kuukausi. Tulemme myös julkaisemaan lehden numeroita vuodesta 1970 taaksepäin.

Vaikka ajat ovat poikkeukselliset niin uskomme parempaa olevan tulossa. Klubin hallitus seuraa tilannetta ja palaamme vuoden 2021 suunnitelmiin myöhemmin.

Toivotamme kaikille jäsenillemme läheisineen rauhallista ja turvallista joulua sekä hyvää uutta vuotta.

Klubin hallitus

.

PS. Lukemista joulun pyhiksi: http://www.kyminvirkamiesklubi.fi/historia/kymi-yhtyma