Klubin tiedote 07/2018 – Jäsenyystiedote

Etusivu » Ajankohtaista » Klubin tiedote 07/2018 – Jäsenyystiedote

Hyvä Kymin Virkamiesklubin (Kymin Klubin) jäsen,

EU:n yleinen tietosuoja-asetus (General Data Protection Regulation, GDPR) astuu voimaan 25.5.2018 alkaen kaikissa EU:n jäsenmaissa. Tietosuoja-asetusta sovelletaan lähtökohtaisesti kaikkeen henkilötietojen käsittelyyn.

Klubin sääntöjen pykälässä 3 todetaan, että yhdistyksen hallitus pitää yllä yhdistyksen jäsenluetteloa. Klubin hallitus on tämän johdosta tarkistanut jäsenistön henkilötietojen käsittelyyn liittyvät menettelytavat ja julkaissut niitä vastaavan Kymin Klubin  jäsenrekisteriselosteen http://www.kyminvirkamiesklubi.fi/jaesenyys/rekisteriseloste.

Sääntöjen pykälässä 3 todetaan myös, että saavutetut jäsenoikeudet säilyvät. Näin ollen jäseneksi hyväksytyn henkilön tiedot säilyvät jäsenrekisterissä, ellei jäsen nimenomaisesti ilmoita haluavansa erota yhdistyksen jäsenyydestä. Eräät jäsenedut, kuten mahdollisesti edullisempi hinta klubin tilaisuuksiin, ovat kuitenkin voimassa vain kyseisenä vuonna jäsenmaksunsa maksaneille.

Yhdistyksen käyttämässä sähköpostipalvelussa on valitettavasti ollut kevään aikana häiriöitä. Mikäli tunnet, että et ole saanut yhdistyksen viestejä otathan yhteyttä sihteeriin sihteeri@kyminvirkamiesklubi.fi.

Hallitus toivottaa kaikille hyvää alkavaa kesää. Nähdään aarnikotkan matkassa Pato Klubilla 12.6!